Wsparcie klienta

Usługi dodane

MONTAŻ KUCHNI W DOMU KLIENTA

Po zatwierdzeniu wszystkich elementów projektu - wyborze konkretnych mebli i sprzętów - przychodzi czas, kiedy wymarzona kuchnia ma zostać zamontowana na swoim miejscu. Jest to jeden z większych wydatków w mieszkaniu i rzecz, która ma służyć przez wiele lat, dlatego przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży warto zapoznać się z jej warunkami i tym, jakie obowiązki ma wobec nas sprzedawca. Najistotniejsze parametry i rzeczy, które powinna obejmować taka usługa, to:

  1. Dostarczenie mebli do mieszkania klienta.
  2. Rozpakowanie zakupionych mebli i urządzeń.
  3. Ustawienie szafek dolnych, zawieszenie szafek górnych.
  4. Wypoziomowanie i skręcenie szafek, zamontowanie wszystkich elementów (szuflad, koszy itp.).
  5. Montaż blatów, paneli naściennych.
  6. Wykonanie wycięć w blatach, umożliwiających ich montaż (w przypadku konieczności dopasowania płyt do kształtów i występów ściany lub instalacji).
  7. Wycięcie otworów pod płytę do gotowania, zlewozmywak, baterię oraz ich właściwe osadzenie.
  8. Zamontowanie w meblach wbudowanych urządzeń chłodniczych, piekarnika, płyty do gotowania, zmywarki, pochłaniacza, tylko w przypadku gdy wyposażenie to jest przedmiotem umowy.
  9. Wycięcia w ścianach tylnych szafek, umożliwiające dostęp do przyłączy wodnych, kanalizacyjnych i gniazd elektrycznych zgodnie z życzeniem klienta.
  10. Podłączenie urządzeń elektrycznych, posiadających fabryczne przyłącza z wtyczką do gotowej instalacji (zmywarka, chłodziarko-zamrażarka, pochłaniacz) oraz podłączenie urządzeń hydraulicznych i gazowych do gotowej do podłączenia instalacji, tylko w przypadku gdy wyposażenie to jest przedmiotem umowy. Pamiętać należy, że podłączenie urządzeń gazowych nie zwalnia z obowiązku dokonania odbioru podłączenia przez osobę z uprawnieniami.
  11. Zamontowanie i podłączenie urządzeń zakupionych poza salonem sprzedaży możliwe jest za dodatkową opłatą.
  12. Zamontowanie oświetlenia, listew przyściennych, listew cokołowych, maskujących i relingów oraz innych akcesoriów będących wyposażeniem szafek lub wypełnieniem zabudowy.
  13. Regulacja okuć.
  14. Sprawdzenie montażu.
  15. Posprzątanie po montażu. Decyzja, co zrobić z opakowaniami po meblach i sprzęcie, pozostaje w gestii klienta, ponieważ ich utylizacja nie leży w zakresie usługi montażu.
  16. Odbiór montażu (wtedy ze spokojem należy dokładnie obejrzeć pracę ekipy montażowej) zakończony podpisaniem „Protokołu odbioru”, który jest równoznaczny z akceptacją jakości wykonanej usługi.
Porozmawiaj z projektantem
22 33 11 764

Poniedziałek - sobota w godz. 10:00-21:00

Niedziela w godz. 10:00-18:00

Pytania dotyczące użytkowania
i serwisu produktów WFM KUCHNIE
68 347 56 38

Poniedziałek - piątek w godz. 8:00-16:00

Opłata za połączenie zgodna ze stawką przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika

Zapisz swoją wycenę

Po zapisaniu będzie ona dostępna w Moje Konto > Zapisane wyceny

Zapisano
Błąd

Nie zapisałeś wyceny!

Wylogowanie się spowoduje, że dane zostaną utracone.

Zapisz wycenę Wyloguj bez zapisywania